Poradniki

Tutaj dowiesz się jak dokonać zakupu, uzyskasz informacje o kosztach wysyłki oraz jak reklamować produkty w naszym sklepie.

Dokonywanie zakupu

Czy rejestracja jest wymagana?

Nie musisz się rejestrować, by zrobić zakupy w naszym sklepie. Wystarczy wybrać interesujące Cię produkty, przejść do koszyka i uzupełnić dane do wysyłki. Zachęcamy jednak do rejestracji, ponieważ dla stałych klientów mamy interesujące zniżki.

Jak przenieść produkt do koszyka?

Jest to bardzo proste. Odszukaj w sklepie interesujący Cię produkt, a następnie kliknij ikonę „do koszyka”, wybrany produkt pojawi się w koszyku, a Ty dalej możesz robić zakupy.

Wybrałem produkt lecz nie chcę go kupić. Jak usunąć go z koszyka?

Wystarczy „wejść do koszyka” poprzez kliknięcie jego ikony, która znajduje się u góry oraz po lewej stronie. Tam możesz wprowadzić wszystkie zmiany w zamówieniu.

Jak wybrać sposób wysyłki oraz zapłaty?

Należy kliknąć ikonę koszyka, a następnie zaznaczyć interesujące opcje.

Jak mogę edytować swoje zamówienie?

Wszystkie potrzebne opcje dostępne są w koszyku. Aby tam wejść wystarczy kliknąć ikonę koszyka. W prosty sposób zmodyfikujesz swoje zamówienie, zwiększysz bądź zmniejszysz ilość zamówionych sztuk, usuniesz produkty. Masz pełen dostęp do swojego zamówienia i możesz je modyfikować do woli.

Wybrałem interesujące mnie produkty, widzę je w koszyku. Czy moje zamówienie zostanie zrealizowane?

Niestety nie. Pamiętaj, że po wybraniu produktów oraz wpisaniu danych musisz potwierdzić swoje zamówienie poprzez kliknięcie „Złóż zamówienie” na dole w koszyku.

Jestem zarejestrowanym użytkownikiem, chcę otrzymać towar na inny adres, niż podany przy rejestracji. Czy muszę edytować swoje dane?

Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy odznaczyć opcję „Skopiuj adres dostawy z danych płatnika” w koszyku, a następnie uzupełnić dane do wysyłki.

Wybrałem jeden z produktów dostępnych na zamówienie. Jak długo muszę czekać na zrealizowanie zamówienia?

Jeśli dokonałeś zakupu produktu dostępnego na zamówienie, skontaktujemy się z Tobą i podamy wszystkie potrzebne informacje. W takich przypadkach szczególnie prosimy o podanie numeru telefonu w celu ułatwienia kontaktu.

Zamówiłem produkt który dostępny jest w kilku opcjach lecz nie wiem gdzie mogę je wybrać.

Jeśli nie możesz wybrać opcji produktu z rozwijalnych list pod ikoną koszyka, prosimy o podanie modelu czy koloru w komentarzu do zamówienia. Opcja ta dostępna jest w koszyku na dole.

Ile muszę zapłacić za moją przesyłkę?

Kwota, jaką zapłacisz, jest podana w koszyku. Jej wysokość zależna jest od rodzaju oraz sposobu dostarczenia przesyłki.

Czy istnieje próg cenowy od jakiego wysyłka jest darmowa ?

Tak. Przy zamówieniu powyżej 500zł Pro Bike Shop poniesie koszty dostawy.

Reklamacja

Jak reklamować uszkodzony produkt?

Procedura reklamacji polega na:

  • Określeniu występującego problemu, opisaniu go w wiadomości e-mail i wysłaniu na adres sklepu.
  • W wiadomości zwrotnej wysłane zostaną wszystkie potrzebne informacje do dalszej procedury.

Standardowo do paczki musi zostać załączone pismo reklamacyjne zawierające:

  • dane klienta (imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz nr telefonu)
  • datę zakupu towaru
  • kopię dokumentu zakupu (paragon lub faktura)
  • opis wady towaru

Produkt oddawany na gwarancję musi zostać wyczyszczony przez użytkownika. W przypadku niekompletności lub braku pisma reklamacyjnego reklamacja nie będzie rozpatrywana. W każdym przypadku klient odsyła towar na swój koszt na adres sklepu lub dystrybutora. W przypadku uznania reklamacji koszt odesłania towaru zwracany jest klientowi, a powtórne dostarczenie odbywa się na koszt sklepu.